Abonnementen bij Strandbad de Rauwbraken

Wij werken met een abonnementen portaal voor het verlengen of aanvragen van “nieuwe” abonnementen.
Hieronder leggen we je in een paar simpele stappen uit hoe ons portaal werkt.

Mocht je er toch niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via abonnement@derauwbraken.nl

Hoe sluit ik een nieuw abonnement af?

  • stap 1

    Klik op “Nieuw abonnement bestellen”. Je word nu doorverwezen naar ons abonnementen portaal.

  • Stap 2

    Kies je abonnement. Je kunt kiezen tussen een gezins of individueel abonnement.

  • Stap 3

    Vul het formulier in en betaal snel en veilig met I-deal.

  • Stap 4

    Je bent klaar voor een seizoen onbeperkt genieten bij Strandbad de Rauwbraken. We leggen je pas(jes) klaar bij onze entree. Vanaf 30 april kun je je pasjes ophalen als wij geopend zijn. Zorg ervoor dat je je kunt identificeren of neem je factuur mee (die we je per mail hebben toegezonden)

Belangrijk

Bij het bestellen van een familieabonnement kun je de gegevens van je familieleden meteen toevoegen. Je klikt hiervoor op de oranje button “een nieuw familied toevoegen”. Een familieabonnement bestaat standaard uit maximaal vier personen, per extra familielid betaal je een toeslag.

Je abonnement verlengen?

  • stap 1

    Klik op “Je abonnement verlengen”. Je word nu doorverwezen naar ons abonnementen portaal.

  • Stap 2

    Kies nu voor de optie, je abonnement verlengen.

  • LET OP:

    Om je abonnement te verlengen MOET je inloggen met de gegevens die bij ons bekend zijn. Ben je je wachtwoord vergeten, vraag dan een nieuw wachtwoord aan door op “wachtwoord vergeten” te klikken. Kom je er niet uit neem dan even contact op met abonnement@derauwbraken.nl

  • Stap 3

    Je kiest nu via “abonnementen” het soort abonnement dat je wenst te verlengen. Je betaalt veilig en snel via I-deal en bent klaar.

  • Stap 4

    Je bent klaar voor een seizoen onbeperkt genieten bij Strandbad de Rauwbraken. Je pasjes van vorig jaar zijn weer actief voor gebruik voor het nieuwe seizoen. Je ontvangt dus geen nieuwe pasjes van ons.

Belangrijk

Bij het verlengen van je abonnement is het van belang dat je gebruik maakt van de gegevens die bij ons bekend zijn.
Vergeet niet om het juiste abonnement te verlengen!

Gezinsabonnement beheren?

  • Als je ingelogd bent, staat rechtsboven in het scherm ‘IK’

  • Klik op de knop ‘mijn gegevens’

  • KLIK OP DE ORANJE KNOP MET ‘TOON FAMILIELEDEN’ (DEZE IS TE VINDEN BIJ DE ABONNEMENTEN HEADER).

    Bij het gebruik van een telefoon moet je het scherm draaien zodat deze knop zichtbaar in beeld verschijnt.

  • Je kunt familieleden verwijderen of toevoegen

  • Hoofdgebruiker aanpassen?

    De gegevens van de hoofdgebruiker kunt u rechtsboven bij “mijn gegevens” beheren.

  • Bij verlengen

    Wanneer je als hoofdgebruiker het abonnement verlengt, worden  ook de pasjes van de huidige familieleden automatisch verlengd. Verwijder je huidige leden en voeg je nieuwe leden toe, dan maken wij hier een nieuw pasje voor.

  • Let op!

    Een abonnement bestaat standaard uit vier leden, voor extra leden worden additionele kosten gerekend.

Je hoeft bij ons niet te reserveren!!!
Met een abonnement of een dag ticket geniet je, als vanouds,  van een heerlijke dag aan het water.